Saturday, June 4, 2011

Fortnight !






Yeahaa , cuti terancam datang lagi !!
Oh , akhirnyaaa dapat jugak cuti walaupun 2 minggu :face57:
Zzzz , tinggal satu minggu je lagii . Banyak bende lagi aku nak kene buat .
Rindu mao facebooking and blogging . Dah sebulan tak sentuh lappy .
Homework berlonggok longgok * simpulan bahasa ngarot :z:
Argh , konfem aku tak sempat buat semua . Takkan due minggu tuh untuk homework je .
Baik tak yah cuti kalau bagi homework macam nak suruh :y:mampuss je .
Buku skrap dah tiga aku kene buat , siapkan modul lah and bla bla . Malasnyaaa :face71:
Stop cite pasal homework niee . Satu lagi , periksa tengah tahun dah habiss . Horeey !



HAHA ! Blog dah usang siap ade sarang lelabah :134: dan segala binatang *hiperbola
Okey , aku dah new kan aku punye blog . Tadaaa , blue to pink .
Dah bosan aku dengan blueee tuh sampai otak aku pun dah bluee . Bahaya tuh .
Setiap hari mesti jee ade perkataan carut tuh . @*%$!#^%# :128:
Harhar :a2: aku suke mencarut salahkan blog . Tak kait langsung .
Tapi aku memang dah bosan dengan blueeee nie . Almaklumlah , everyday with blueee .
So , change to pink . Biar ala ala girly gituh aku kan perempuan :95:
Yeah , aku tahu buruk . Tak payah cakap aku dah tau . Biarkan , asalkan tak blueee .

*
Bahasa aku memang tak patut dicontohi . Otak bengap sudaaa
:d:
Daa , ade mase aku update lagi . Nak meneruskan buat homework .

1 Greedy Gray :

Nur Qila ♥ said...

siapkan yer bukur skrap tu. tak boleh tolong. HAHA. sape suruh sekolah jauh-jauh kan? HAHA. Good luck. <3 ;D

Post a Comment