Thursday, April 14, 2011

Kawad !!


Rawr , i am little black monster :131:
Pergh , semalam ade pertandingan kawad kaki peringkat sekolah maa .
Yeahaaa , start dari pukul 9 sampai lah 2.30 . Lame giloo , penat eden .
Aku pun masuk gak kawad . HOHO , cakap jugak yang kite nie masuk *bangge nie
Alahaiii , aku unit Pandu Puteri lah . Dop katang kan ? Dop hebadd kan ? :63:
Kawad nie die ade dua kateogori maa , NGO dan GO . Bukan GRO yaww .
NGO nie untuk pasukan hok korang kate dok katang , dok hebadd tu lah dio .
Pasukan Pandu Puteri , Puteri Islam , Pengakap , BBSM . *NGO
Kalau GO , pulak pasukan Polis , Bomba , KRS . Yeahaaa .
Panjang mukadimah aku nie :79: Cakap banyak tak gune bhaii .


Kategori NGO

Johan | Pasukan Pergerakan Puteri Islam
Naib Johan | Pasukan Pandu Renjer Puteri
Tempat ke-3 | Pasukan Pengakap Perempuan
Saguhati | Pasukan Bulan Sabit Merah Malaysia Perempuan
Pasukan Bulan Sabit Merah Malaysia Lelaki
Pasukan Pengakap Lelaki





Nampak suci kan ? Guna sabun DAIA lah tuh :v:

Mangat tuh dieorang practice kawad :face71:


Nampak tak aku ? HAHA :face24:

Cantek . Pink n White :c:



Kategori NGO

Johan | Pasukan Kadet Polis Perempuan
Naib Johan | Pasukan Kadet Remaja Sekolah Perempuan
Tempat ke-3 | Pasukan Kadet Bomba Lelaki
Saguhati | Pasukan Kadet Bomba Perempuan
Pasukan Kadet Polis Lelaki
Pasukan Kadet Remaja Sekolah Lelaki



Semard uniform bomba nie :61:

Fuh , lawa gilo dieorang kawad :11:

Tayang bontot ? Jangan tengok lame lame :118:


Oke , dah habis part gambar :51:
Hadiah die kan , kan kan kan . Nak tau tak ? *Gedik pulak rasenye
Alahaaii , tak yah tau laa . Tanye tuan yang dapat yee . HAHA .
Time nak kawad tuh kan , kene pakai kasut potong .
Jadi , pinjamlah dengan Kadet Polis tapi takde saiz maa :128:
Terpakselah aku pakai kasut hitam biase tuh . HUHU , tak best bunyii die .
Time nie , sume pakat duk maen pinjam barang . Nametag , kasut dll .
HAHA , yang paling aku nak gelak . Nametag aku budak lelaki :96: yang pakai
Bayangkan pakai :95: nametag - Ainatul Mardhiah - tp lelaki . HAHA
Aku ingatkan kawad dah habis , rupenyee kene pergi kawad peringkat daerah pulak .
Fuh , tak sanggoopp eden . *@#%&(*%$%$^%%$#&# :103:
Oke , muka aku dahlah hitam :26: Kalau kawad nie makin hitam lah jadiknye .
Boleh jadi African maa then aku pun nyanyi :74: lagu Waka Waka .
And today , aku dapat cuti , Khamis . Cuti peristiwa lah katakan
Besok kelas tambahan pun dicancelkan . Alangkah indahnye hidup ini . *Aceceh
Hmm , homework tetap ade maa :126: Kasut sekolah pun nak kene dibasuh
Minggu lepas dah tak basuh , so minggu nie kene basuh lah kan , kan kan ?
Hurm , nothing to say . Nak layan facebook pulak :129:


:31:

3 Greedy Gray :

Nur Qila ♥ said...

hehehe, masuk kawad jugak ke? tak tau pom.. haha, congrats dapat no.2 NGO :)

Ainatul said...

HAHA , kak qila je yang tak tau btw thanks :)

Far8 budak baik said...

aku pun dulu kawad time PLKN..
naik nyampah haha

Post a Comment