Monday, April 11, 2011

Thirteen :)



Happy Birthday To Me , Happy Birthday To Me :79:
HAHA , nanti mari traktor gilis kaki aku jadi macam Usop Wilcha .
10 April 1998 , Budak tiga belas tahun . Masih muda taww
Now , aku dah besar bukan budak kecik lagi . Teenager , Yeah XD
Orang yang first wish kat aku adalah , jeng jeng : secret laa *hampeh kan :129:
Kawan aku yang duduk asrama pun sempat lagi wish kat aku . Terharu giloo .
Die masih ingat aku punye birthday . Terbaik arh . :n:
Aku tak sambut pom birthday aku ngn family sebab parents aku time tuh ade kat KL .
Dakpe , tak kesah maa janji bawak balik hadiah . Macam budak budak kan .

Mase dekat sekolah tuh kan , kawan aku ade buat suprise !
Die bawak kek . Yummy . Baik benor kan kawan ambe sorang nie .
Kek coklat tuh mak die yang buat , memang perrghhh r :132:
Satu lagi die beli , alaa kiut miut kek tuh . Comey molek . Atas die tuh ade krim .
Orang panggil krim ke aising eik :43: Ape ape laa , aku suke panggil krim .
Kawan aku die hamik krim tuh pastu sapu dekat muke kawan aku yang sorang lagi .
Haa , ape lagi start lah maen dengan krim tuh . Aiyooo !
Habis tudung dengan baju kotor :29:Dohlah , baju skola warne putih .
Sume tak kesah sebab mase tuh happy sangat macam dop penoh jumpe krim kek .
Balik rumah je , aku terus letak baju dalam mesin . :103:
HAHA , kalau tak kene blebel lah nape baju kotor nie . Blaa .... blaa ...

Nampak tak belon dekat atas tuh ? Ke tak perasan yang tuh belon .
Belon tuh sebenarnye untuk experiment pasal Matter . HAHA , aku rembat jee .
Tapi experiment tuh dah siap dah . Aku conteng aje la dekat belon tuh
HAHA , Tuna Monkey tuh sebenarnye nickname aku laa :89:
Bukan nickname pun sebenarnyee anak sedare aku panggil camtuh .
Patotnyee , die kene panggil :a2: aku Shuna tapi sebab pelat jadi lah Tuna .
Dan dengan suke hati mak bapak die , anak sedare aku tambah jadi Tuna Monkey .
Lawak name tuh tapi aku sukee . Hodoh kan aku lukiss muke :face75: orang tuh
Thankss yaww pade sape sape yang wish kat aku dan kasi hadiah tuh .
Segala usaha anda amat dihargai *huh , skema ayat tuh :face19:
Tak percaya rasenyee

0 Greedy Gray :

Post a Comment