Friday, June 10, 2011

Say Goodbye






Today is Saturday . So , I must back to hostel .
Oke , nie maybe last post aku bulan nie .
Biasenya aku balik due minggu sekali tapi bulan nie 3 minggu tak boleh balik .
WTH , tp lebih oke daripada sebulan tak leh balik . Fuh .
Argh , aku dapat cuti 2 minggu ke 2 jam nie . Rase sekejap gilee .
Asrama macam penjara ! Perangai sorang sorang macam setan .
Aku memang respect arh dengan asrama sebab dah buat aku macam orang gile -,-
Dahlah , kene tukar dorm sume tuh . Tengah bulan der nak tukar dorm . suckss
Time cuti nie , aku tak dapat nak jumpe semua kawan aku .
Ade beberape orang je yang aku sempat jumpe .
Sumpah rindu korang sume walaupun dah ade yang sombong beruk . Oke , takpe .
Kay lah , gtg . Nak kemas ape yang patut , petang dah kene masuk asrama .
Lagi aku tulis banyak rase macam nak menangiss .
Huwaa ! Rindu nak online nanti . Nak nyanyi nyanyi . Kuar lepak sume tuh .





I hope when I back to hostel , everything can change to be awesome .



























1 Greedy Gray :

ftnbhrzlhnf said...

cantek nyew awk punya blog...awk..nak tanya boleh?? macam mane awk buat Kotak yang ada 'I hope when I back to hostel , everything can change to be awesome' ?,,tolong ajar..

Post a Comment