Wednesday, March 16, 2011

Meet Again


Assalamualaikum ,


:h: Dari tinggi ke pendek . HAHA


:t:Mari kite peace same same V

:i: Thanks to Afiqah . Muahaha

Haritu , aku dapat jumpe kawan aku ! :58: Kiteorang buat reunion kat rumah Afiqah .
Bukan dieorang hilang ke ape sampai aku baru dapat jumpe kay .
Dieorang semua duduk asrama , susah lah nak jumpe kan .
Hoh , tengok muke kawan aku rasa macam nak menangis . :6: Rindu tahu .
Muke dieorang semua dah nampak matured . Cun melecun . Kiteorang duk tukar tukar cerita Snap gambar dengan DSLR Afiqah .:51:
Makan wajib :43: Air kan , best giloww Afiqah buat . Tawar ;) HAHA
Erk , aku seram dengar cerita Abby dengan Izzah . Cerita dekat asrama die :104: berhantu .
Afiqah dengan Husaimah sekolah agama . Alim kan dieorang . HAHA
Rumah Afiqah nie dekat gile dengan pantai , ingatkan nak pergi tapi takut .
Ye laa , pasal tsunami tuh kan . Polis siap :121: ronda lagi takut ade orang main dekat pantai
Fuh , aku sume tak pergi laa tapi kawan aku yang lain tuh nak pergi beli ape entah .
Aku dengan Afiqah tak ikut , sebab duduk sibuk online yaww !
Tak sampai 5 minit , dieorang sume tuh balik . Aku pelik sekejap gilee pergi kedai .
Rupenye ade orang gile kejar dieorang . HAHA :y:
Macam dah nak petang :85: tuh kiteorang balik . Mase nak balik , sedih gilewww .
Rase nak ajak kawan kawan aku nie duk serumah dengan aku .
Bina satu sekolah then sekolah dekat situ sama sama . Konfem tak sedih lagi .
Harap kite takkan lupe satu sama lain . Aku sayang kawan kawan aku . :n:
I wish it can be like that but it too impossible .
Hmm , bye .:face70:

1 Greedy Gray :

ftnbhrzlhnf said...

DSLR brape afiqah punyer?

Post a Comment