Sunday, March 13, 2011

Totally Change


Psst , mate korang okey kan ? So , mesti boleh perasan yang blog aku totally change:100:
Oke , dulu blog aku 3 colums sekarang tidak ber-column . Itu yang berubah .
Tujuan die kenape ? Aku pun tak tahu , maybe aku terlalu rajin nak menukarkannye .
HAHA , aku budak malas kay . Sebenarnye code yang sebelum nie dah HANCOR .:p:
Kalau nak tukar ape ape ke mesti tak jadi dan sebab itu lah blog ini bertukar .
Haa , bukan main susah , lame nak edit jadi macam nie . Pening doww . :14:
Aku private kan blog aku nie nak dekat sebulan kot . Lame gileer tuh kan .
Ye la :29:bukannye tiap hari ade mase nak mengadap lappy nie .
Disebabkan code aku yang usik sikit dah HANCOR :118: jadi aku terpakse bina blog baru .
Kire macam aku bina blog baru then ambik code tuh letak dalam blog nie .
Aku edit code tuh dekat blog baru aku laa . :89: Faham kay .
Aku tak tahu nak cakap macam mane .Rasenye blog nie oke kot daripada yang dulu .
Kalau dulu agak serabai , girly , pinky . Euww . :20:
Sekarang macam dah oke sikit tapi masih ade pink tuh . Maklumlah perempuan :h:
HAHA , header tuh cantek kan . Alia yang tolong buatkan . MUAHAHA :face19:
Esok aku belanja die . Wowot , aku baik kan *perasan*
Dalam post nie pun dah ade emoticons :face24: Tutorial die pom berbelit jugak .
Nak kene install itu lah ini laa . Arghh , susah laa tapi menjadi jugak .
Kalau korang tanye aku balik macam mane buat konfem tak terjawab .:134:
Aku dah menjelajah banyak blog yang ade tutorial . Tutorial dieorang pun senang nak faham .

THANKS A LOT TO BLOGGER FOR YOUR USEFUL TUTORIALS

Sayang kamu sume :face2: HAHA , aku menggedik .
Haa , blog aku nie kalau buke dengan Internet Explorer jadi lain . Border die yang berubah .
Border yang melengkung tuh nampak straight je . So , Mozilla Firefox is the best views :25:

My blog changed like a Ultraman

:22: Old template


:21: New template

P/S : Kalau perasan ayat aku yang aku guna kali nie macam skema jee :78:
CHOW , nak ber-facebooking pulak :49:

0 Greedy Gray :

Post a Comment