Sunday, February 27, 2011

Lembab


Ehem ehem , aku tahu aku budak ketinggalan zaman
Tengok , aku baru nak post enrty pasal mende nie . :63:
Listen here ! ( garang tul aku nie )
Cerita pasal merentas desa haritu , aku dapat no 16 .
Oke kat bawah ade satu vid merentas desa . Cikgu paling hensem kat skola aku yang buat :face44:
Hmm , part 2 aku tak tahu mane kay .


Hoorey ! Merentas desa rumah MERAH yang menang .




VIDEO MERENTAS DESA


Haa , mase hari khamis minggu lepas :face72:
Sekolah aku ada perarakan maulud .Perarakan nie gabung dengan sekolah lain .
Persatuan mende au ade jugak berarak , mak cik n pak cik tue pun ade gak.
Haa , lepas berarak tuh boleh makan daging unta free .
Kali nie berarak mengikut unit . Aku unit Pandu Puteri .
Ok la , aku malas nak cerita panjang sebab aku tak ingat sebenarnye .
Hmm , gambar tak ade . Nak tengok visit blog Alia .
Kat bawah ade vid mase perarakan :29:
Yang ramai ramai pakai baju kurung warna biru tuh unit Pandu Puteri lah tuh


Hoorey ! Unit Pandu Puteri yang menang .



VIDEO PERARAKAN

Gtg , rumah kawan :50:

0 Greedy Gray :

Post a Comment