Wednesday, January 26, 2011

Tired .




Everyday with books and facebook :90:
Penat dow hari hari duk ngadap buku yang comel lote tuh .
Homework setiap hari ade , tak sah kalau tak de .
Nak nak kalau cikgu suruh buat nota , hamik kau
Arghh , aku tak pandai la cikgu . Harap maklum :face4:
Kalau masuk bab Mathematics otak aku blank dan mengantukkan .
Nak je bawak masuk bantal then tidur kat situ .
Harap je aku duduk depan sekali dakam kelas .

Itu satu hal , ini haa ade yang lagi teruk
Esok , khamis . Aku ade merentas desa . Huwaa !
Sesungguhnya aku ahli rumah Merah si Mulia
Akan berlari dengan bersungguh sungguh . :128:
Aku dapat no M 290 . Jangan salah sangka ini no untuk dilekatkan dekat baju .
Hmm , rase malas nak lari jee esok .
Chow dulu arh , ngantuk gilee .
Go Merah ! :30:

0 Greedy Gray :

Post a Comment