Saturday, January 1, 2011

New Year !


Start your new life
Hey !
Harini dah masuk tahun baru .
1 . 1 . 2011 . cantek kan tarikh tuh
Maknanye aku dah masuk form 1 .. yeahh
Tadi baru aku pergi daftar .
Aku masuk Sek . Men .Keb . Paka :95:
Ermm , tahun baru mestilah ada azam baru kan ..
Azam aku nak belajar bersungguh sungguh dan banggakan ibu bapa ku

What i am going to do now ,

- No more 2010
- No more online 24 hours ..
- No couple
- No more hang out
- No more time to play
- No more time for joking
- No more fucking

Grr..hanya tu yang aku boleh fikir sekarang - otak tengah blurr -
Harap harap mase belajar tak camnih
Aku harap aku dapat buat semua tuh . Caiyok ainatul !
Just Focus for Study . Remember that ! :90:
Tahun baru nih maybe aku kurang buat post .
Kurang jer tapi bukan tak buat langsung k .
Masuk sekolah baru , kawan n cikgu mesti lah baru jugak
Aku mesti rindu sekolah lame aku . Cekgu cekgu .
Erghh , kekawan lagi lah . Rinddu korang sangat sangat !
Moge moge kekawan ingat dekat aku lagi ! I hoped !

Oh I will miss u 2010 . Hope 2011 give me a lot of memories :face2:




0 Greedy Gray :

Post a Comment