Friday, December 31, 2010

Rainy !


 

I need a cup of coffee


Huh , sekarang aku tengah berbungkus dalam selimut
Selalu jer aku bangun tidur lewat .. yerlah sejuk
Memang sejuk gilerr dekat sini - Terengganu lah -
Hujan tak berhenti henti nak turun . :87:
Jadik mak aku tak boleh lah nak jemur kain kan ..
Kalau malam dalam rumah aku macam dobi pulak..
Mak aku jemur baju dalam rumah . Penuh bersangkut sangkut
Yerlah kalau tak buat camtuh , :113::113::113:
Macam mane nak kering kain kan .
Dalam longkang rumah aku aderlah haiwan duduk dalam tuh
Rasenye bukan longkang rumah aku jer ..
Ape lagi kalau bukan putera katak ..:77:
Malam malam ade jer sound effect ... Wong Wong Wong
Erkk . macam tu ker bunyi katak . Main hentam jerr
Bunyi macam name orang pun adew .. hehe
Bile longkang dah penuh dek air ,
Banjir lah kan .. budak budak suke lah kan main air banjir
Padahal aku pun main jugak air banjir ..
Bile time nak mandii jer , menggigil lah aku .. air sejuk sangat
Grrr , bunyi tu lah selalu aku dengar ..
Bunyi perut aku lah ape lagii .. lapar doww
Maggi lah selalu nye aku rembat dalam almari kat dapur ..
Sekarang aku kurang minum aie berais ..minum :98: punyerr
Kalau tak maggi biskut cecah dengan air kopi lerr .. pergghh
Ade jugak orang tak suke air kopi , macam kakak aku lah
Ermm , aku malas dah nak menaip ..
Sebab aku lapar .. nak minum air kopi macam pic kat atas
Pandaii ker aku buat .. :37:

0 Greedy Gray :

Post a Comment