Thursday, March 17, 2011

contest blog comel lote


Peeps , bace tajuk tuh . " Contest Blog Paling Come Lote "
Grr , sebenarnye aku tak nak masuk sebab dah tahu aku tak akan menang .
Blog aku bukan Come Lote tapi Hudoh Sepang .
Tapi si Alia nie die suruh aku masuk jugak , oke aku masuk . :26:



Photobucket

Oke , tengok banner kat atas tuh . Comel kan , biru dan pink . Aww . :w:
Cube tengok ade kepale , Justien Bieber dengan Kim Hyun Joong . HAHA .
Macam penanggal je ade kepala saje . * Kiddin' * :96:
Haa , tu ade due orang aweks untuk Justin Bieber dengan Kim Hyun Joong .
Kalau nak masuk ape ape contest mesti lah ade peraturan die kan . Gilo takdok .
Bace kat bawah yaww ,



:69: Buat satu entry tentang contest ni ( include the banner )


:69: Wajib follow blog Bieyha dan blog Adlin Syahira


:69: Warganegara Malaysia


:69: Jantina ikut pandai asalkan bukan Mak Nyah ( Pondan )


:69: Berikan nama, url blog, dan email anda kepada entry ini atau entry di blog Adlin


:69: Ada blog. Kalau x ada blog, segera buatkan


:69: Contest akan segera dibatalkan jika peserta kurang daripada 10 orang dalam 3 hari


:69: Tag 3 orang rakan anda

Hmm , sape rase dia kawan aku ANDA DITAG !



Hadiahnya :108: Aksesori comel / kawaii untuk blog korang, InsyaAllah, kami akan reka khas untuk pemenang.

Tarikh ditutup pada : 1 April 2011. Jika ada perubahan, kami akan umumkan dengan segera.

CHOW , nak buad homework :90:

1 Greedy Gray :

Anonymous said...

menang punya , menang punya :)

Post a Comment