Wednesday, March 23, 2011

SUNTIKAN HPV



Huyoo , semua budak form 1 tahun nie kene SUNTIKAN HPV .
Aku dah kene , mase hari Isnin haritu :128:
Memang takot giloo laa . HAHA .
Semua budak kelas aku tak tahu yang nak kene inject hari Isnin tuh .
Mase nak pergi bilik ICT , cikgu suruh semua budak perempuan pergi bilik rawatan .
Aku memang dah agak mesti pasal suntikan HPV tuh . Memang betol pom . :42:
Nurse tuh suruh masuk , rupe rupenye kelas lain dah ade kat dalam .
Time tuh 3 kelas je dulu yang kene panggil , ramai sangat tak muat lah kan .
Sepatutnye budak kelas aku yang kene inject dulu , tapi tak de sorang pun nak pergi .
Budak kelas aku pun :face1: bodek lah nurse tuh suruh kelas yang kene inject dulu .
Kelas aku last sekali yang kene inject . HAHA
Sorang sorang keluar , ARGHH :q: :q: :q:. Aku tanye lah , sakit ke ? Dieorang cakap sakit .
Huh , aku sume memang dah takut . Haa , lepas tu time kelas aku pulak .
Masuk dalam , tengok ade due orang nurse yang tengah inject budak . :129:
Aku pun beratur lah sambil tengok nurse inject kawan aku . HAHA .
Tibe tibe , nurse panggil suruh duduk atas kerusi . Semua tak nak , termasuk aku .
Nurse tuh punye lah geram sebab sume tak nak , die panggil aku suruh duduk .
Aku mane lah nak , aku nak kene inject last sekali . :105:

Nurse : Haa , awak mari duduk sini .
Aku : Ha ? Suruh lah orang lain dulu ( aku tunjuk lah kat kawan kawan aku )
Nurse : Ah takde , awak mari duduk sini , cakap banyak sangat .
Aku : Hmm , duduk je lah .
Nurse : Awak nie banyak cakap , nurse inject banyak banyak .
Aku : HOH .

Mase nak kene inject tuh aku tutup mata . Close Yours Eyes And Pray . :face5:
Nurse tuh pun cakap , dah siap dik . Aku ? Sekejap nye . Takde lah sakit sangat .
Then , aku masuk lah dalam kelas . Acting sakit depan cikgu , cakap tak boleh tulis lah .
Cikgu pun tanye lah , siap tak lagi latihan sivik :90: tuh . Aku lupe nak buat .
Ramai gile yang tak siap . Cikgu pun suruh angkat tangan :116: sape yang tak siap .
Aku angkat lah tangan sambil aw aw . Sakit gile nak angkat tangan .
Sape yang tak siap tuh keluar kat depan , aku pun ade sekali .Budak laki semua dah siap .
Keluar kat depan , cikgu suruh nyani lagu sekolah :face42:. Giloo , dah lah aku tak ingat .
HAHA , sumbang gile nyanyi lagu sekolah . Patut kene baling telur . :d:
Lepas rehat kene pergi makmal science tapi kelas aku terlewat .
Teacher ape lagi , denda laa . Up and down 20 times . Fuyooo . :122:
Form laen habis nampak , dieorang pun ikut kira sampai 20 . HAHA
Bayangkan satu block tiga tingkat tuh sume tengok sebab makmal dekat belakang blok tuh .
Mase tuh tangan oke lagi . Lame lepas tuh , fuh . Tak boleh nak regangkan .
Sakit gilooo . :29: Dahlah petang tuh aku ade latihan kawad . Aku memang tak pergi lah .
Esok datang sekolah , semua sakit bahu . Ade yang bengkak lah .
Kalau macam selisih dengan orang , konfem sakit bahu . Semua pegang bahu .
Aku , kalau nak pergi koop , aku pergi lewat sikit . :63:
Kalau tak , sakit lah bahu aku nak kene berebut mase nak beli .
Tiga hari lepas tuh baru lah hilang sakit nyee . Dahlah bulan depan ade lagi .
Suntikan HPV tuh kene buat tiga kali .Kalau tidak , tak lengkap lah jadi nye .
Orang cakap suntikan kali ke dua tuh tak sakit . Selamat .
Cume yang ketiga tuh cikgu cakap lebih sakit dari yang pertama dan kedua .
Huyooo , bayangkan ! :131:

Sumpah , aku memang takut tengok muke nurse tuh . Garang !

0 Greedy Gray :

Post a Comment