Wednesday, December 5, 2012

GOTCHAA !


Assalamulaikum .. tak jawab dosa woo

Hmm long time not se ha. Yelaa mane lah kite ade mase nak update blog setiap minggu .
Doksah kate setiap minggu dalam sbulan haram tak sentuh pon blog ni. Oh how i miss dis..
Okaaay di kesempatan yang ade ni laa , mau laa story mory sikit , humm sikit je pon. Hikhiks ..

Yes , skarang masih sch holiday tp semangat waa nak berholiday bagai tak sampai ah. Pity me ..
Yelaa , ulang rutin yang sama setiap hari sape tak boring woooo. Hah boleh gila tauu , maybe laa.
Makan tido makan tido then onlinee , layan moviee . Woo perut mane tak gemuk kalau mcam tu.
Haaa , skrang dah naik due kilooo. Due kiloo tu ibarat duepuluh kiloo kot. Ahhhh , tembam laa aku.

Bila duk sorang diri kan , sume benda masuk lam kepala otak.. flashback balik apee yang kita buat
Jeng jeng , ade la kenangan pahit dan manis kan . Hmm sbulan lebih ni mnela nak jumpe kawan kan.
Okaay nme pon sch holiday so tak skolah laa. Harapkan skola je la nak jumpe kwan pon .
Oh sangat rindu kat dieorang ea even boleh skaip bagai . Chatting lagi twitter maybe.
Haha , dunia skrang dah maju. Aku je yang tak maju ni haaa .. otak still blank.
Orang ade la jugak nak tuisyennyee , aku ni duk kat rumah je like a boss. So , hahahhahahaha

Hehe , stakat nie je pon story aku sbnarnyee . Mengantuk aaah , see you later
Toinkss , time aku taip takdelah expression aku mcm lisa surihani lam cite istanbul tuh, haha.




Now , im a Directioner



0 Greedy Gray :

Post a Comment