Friday, August 19, 2011

Saya Puasa :")




Yeay !
Dapat balik rumah setiap minggu tapi tak sempat nak sentuh blog ini . Muachx , busuk .
Rindu mao ber-blogging semula . Lololo , excited gile sbb ade mase nak edit blog . :o:
Habis sume aku tukar . Tadaaa , tetap hodoh . Colourful gitu . Ntah pape =='
Blog aku takde lah menarik sangat kan . Kan kan kan ? Huh , memang tak .
Ye laa , post entry 2 bulan sekali . Dahlah pendek cipot . Hampeh gilerww .
Tutorial ? Argh lagi lah takde . Ade jugak yang req tp tak sempat lah .:face32:
Kan best kalau tak duk asrama . Dapat lah online sekejap yee . Awh , bukan sekejap tp lame .
Ape kesah kan . Putih mate je lah kan tgk blog org laen lagi HOT and POP !


Haish , rase sekejap gile lah puase tahun nim . Yo , tinggal seminggu je lagi nak raya .
Excited gile baben dah nim tapi cuti setakat satu minggu mane ace camni weh .
Memang aku akan plus jadi due minggu lah . Zzzz , kalau boleh kan . Mwhaha .
Hoho , nie fes time aku puase dekat asrama . Terlololo , ingatkan best .
Tapi best jugak , dapat buka ramai-2 . Semayang terawih jemaah kat surau .
Sahur , haram tak aku turun dekat dewan makan pagi-2 bute . :y:
Bayangkan dorm aku tingkat atas sekali 4/4 . Rajin lah sangat aku .
Aku setakat minum air kosong pastu rembat je lah makanan yang ade dlm locker .
Kadang kadang tak sahur teruss . :19: Rabok , hilang doh sket pahale puase aku .
Tapi tak pernah ag tinggal puase tanpa sebab yang tak munasabah okay .



Puasa adalah menahan diri dari makan dan minum dan perkara yang membatalkan puasa dari terbit fajar sadiq hingga terbenam matahari.




1 Greedy Gray :

ftnbhrzlhnf said...

salam,macam mane awk letk header atas blog punya post body...sebab saya pon guna minima pastu header saya duduk dlm post body bukan duduk luar post body...please tolong share kan...dan satu lagi"I like your blog!!"

Post a Comment