Sunday, August 28, 2011

Selamat Hari Raya


#Ignore je muka budak tuh


Puasa dah nak berakhir , raya akan menjelma .
Hooreey , dekat dah nak raya . Oh , dok sabor doh nim :face42:
Sape die yang dok puase penoh tuh , tak leh rayee . Hikhok
Hurm , orang laen sume balik kampung sudaa . Aku ?? Dekat rumah jee .
Hari raya sumenye baru. Baju , kasut dan seumpamanya asalkan " BARU "
Buke radio , sumenye lagi rayaa . Hurm , lagi lah rase dok sabor nok raye .

Hoh , tadi aku tolong mak aku pasang langsir . Pintu bukannye satu .
Gune tangga nak pasang langsir , pintu bukan maen tinggi lagi
Abang aku pasang sebelah je pahtu letih doh . Padahal die memang malas .
Otototo baju aku tahun nie warne purple and bla bla . Tahun nie ad due pasang je .
Almaklumlah , mak aku cakap cuti raye brape hari je pahtu skola
Jadik , baik buat due je nanti membazir .Yang tak patutnye kakak aku ade lima --'
HOHO , takpee . Sabor je lah , orang lain mungkin akdop baju trus . Syukur je .

Hari raya tanpa mercun mane syookk . Baboomm , kite maen biar tebako rumah . HAHA
Biasenyee , kiteorang maen perang mercun dgn jiran aka sepupu dpn rumah
Syok gilaa time tuh . Ramai jiran aku balik kg dah , tinggal sikit je kat kwsan perumahan tuh.
Buat bising pun takpaa maa . Kalau ad yang marah , pergi mintak maaf saja lah . HAHA
Tapi aku tak berani pun gi maen , abang aku je lah yang semangat gilo gilo :face69:
Aku , setakat maen bunga api dengan mercun das tuh bole laa . Hebad jugak tuh .


BBQ ! Tiap-2 tahun wajib ade . Ikut turn lol . Tahun nie maybe turn family aku .
So , rumah maybe akan jadi hancoorrr . Sedare aku bukan sikit , ramai derr .
Raye nanti snap gambar banyak-2 . Awh , NIKON . Kalau tak kakak aku abg aku punye .
Aku tak berani nak sentuh dieorang punye NIKON #dieorangkedekut . Hikhok
Hihi , tak pun . Nanti aku gune , rosak truss . Pokai duit nak ganti , bukannye murah .
//Macam essay hari raya je aku buat . siap ade empat perenggan lagi LOL .

Hurm , saya Nur 'Ainatul Mardhiah nak ucap Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin .
Maafkan saya kalau ade buat salah dan silap dengan mu orang semuaa .
Harap maaf saye dimaafkan .




0 Greedy Gray :

Post a Comment