Friday, November 4, 2011

Selamat Hari Raya Aidiladha :)



Assalamulaikum
Esok Hari Raya Aidiladha maka lembu akan disembelih .
Huwaaaa , lembu akan menangiss . Kesian doeee .
Tahun nie family aku korban lembu ramai-2 . Jeng jeng !
Larii lha lembu menyelamatkan diri , kalau tak nak mamposss .

HEHE , baju rayaa dah ada tapi buruk . Kain zaman bilee entah -,-
Raseee macam tak nak pakaii jeee baju tuh . Kesah ape kan , bio laa .
Best nyee , dok sabor nok tunggu esook . Kali niee cutii lama gak !
Ak happy nie exam tak habis lagii . Tinggal satu hari jeh lagii . GEO KH .

Esok rayee , hari nie bersih rumah laaa . Bangun awal gileeee lha kan .
Jeng , bangun smyang subuh . Tidoo , 8.30 bagun balik . HEHE , awal lha tuh .
Tengok-2 , akdop orang kat rumah . Aku dengan kakak aku jeh .
Dengan sesuke hatinyee , kakak aku suruh aku menyapu kat ruang tamu.
Dahlah dok makan laggii time tuh . Jeng !
Ak malas nak sapu ambik je vacuum . Wakaka , lagi senang .

Konfem bulan nie makan lauk daging je memanjang . Haish , syok !
Humm , bosan sebenarnyee nim tu la rajin post entry nim . Kuang'3 .
Nak study lagii lha . Kbaii

0 Greedy Gray :

Post a Comment